pondělí 8. února 2010

Víkend na horách

Poslední týden v lednu jsme si s manželem vyjeli do hor, a to Jeseníků. Tedy nekráčeli jsme vstříc vrcholkům, ale pobyli pod nimi v lázních Velké Losiny. Počasí bylo úúúúžasné a kromě menších úrazů proběhlo vše podle plánu, dostatek odpočinku, pohybu i romantiky. Po běžkách jsem skončili v bazénu a náramně si užili každou chvilku. Byla jsem sice na běžkách asi po 20. letech, ale jsem celá a neříkám, že už to nikdy nezkusím. :o)
Manželské výlety: 100% doporučení.

2 komentáře:

Werri řekl(a)...

Prosímtě, chtěla bych se Tě zeptat, kde se v Ově dají sehnat plsti. Viděla jsem níže, že z nich vyrábíš moc pěkné brože. V Ově bydlím krátce a tudíž zatím pořád bloudím ulicemi a hledám šikovné obchůdky at už s perličkami, látkami, vlnami tak i s těmi plstěmi. :)

Unknown řekl(a)...

Werri, já chodím na plsť do Řempa v Přívoze. Vystoupit na tram. zastávce Důl Odra a jít jako by směrem ke koksovně a zahnout doprava. Většinou tam mají šipky. ;o)