úterý 4. listopadu 2008

Krásné písmo - Kaligrafie

Krásné písmo nebo-li kaligrafie. Dostala se mi do rukou knížka paní Pokorné o základech k tomuto, troufnu si říci, umění. Teprve se rozkoukávám, ale moc mě baví se v mém věku zase učit psát. Vlastně jsem to odstartovala na naší dovolené, kam jsem si sebou vzala kaligrafické pero a papíry.
Kromě štosů papírů, kde musím cvičit jednotlivá písmena, a to podotýkám, že jde o různé typy písem, taky vymýšlím, jak této krásy pro sebe využít. A první vlaštovkou je označení pro moje nová vánoční přání. Je to legrační, že jsem to opravdu napsala ručně a pak jsem si s tím stejně hrála v Corelu, proto to rozpití. Každopádně, pokud se vám to líbí a nejste ochotní obrazně řečeno sednout do školní lavice a psát, počítač vám určitě nějaké kaligrafikcé písmo rád nabídne a budete ho mít ťip ťop. Já zůstanu u tohoto náročného, ale milého hraní.

Žádné komentáře: