středa 23. července 2008

Látky na čalounění

V minulém příspěvku jsem sdílela svoje nadšení z čalounění, které se u nás doma právě chystá a slíbila jsem, že se zmíním o látkách, které budeme na naši sedačku dávat.
Probrouzdala jsem internet a našla jsem v Americe firmu, která vyrábí dekorační látky pro domácnost už léta a patří v USA k výrobcům tradičních vzorů. I když mají stále nové moderní kolekce, jak si trh žádá, je na jejich nabídce vidět, že se drží typicky americké klasiky. A ta se nám moc líbí. Kdo je zvědavý, ať koukne na Waverly.
Jelikož nemáme v plánu čalounit za 2 roky znovu, pročítala jsem vlastnosti látek používaných na čalounění a našla jsem kolekci, která je primárně určená na venkovní užití: zahradní nábytek, slunečníky apod. Látky jsou odolné proti vyblednutí na slunci, nečistoty z nich jdou snadno dolů a mají větší odolnost i vůči opotřebení. Mají teflonovou úpravu. Kolekce se jmenuje Sun n Shade, tedy Slunce a Stín. (Koukám dvě S česky, dvě S anglicky). Nicméně na můj dotaz emailem mi sdělili, že se tyto látky běžně používají na čalounění interiérů. Ptala jsem se, zda jsou prostě příjemné na omak, když bych z nich chtěla dělat třeba sofa. Takže jsme do toho šli, změřili, kolik toho bude třeba a objednali je. Ještě teď nejsou doma, ale moc se na ně těšíme. Jak se vám líbí?

1 komentář:

zcdl řekl(a)...

latky su krasne...som velmi zvedava ake to bude na konci :) vela stastia!