sobota 19. ledna 2008

Reportáž



aše první tvořivá session je za námi a já bych se ráda podělila o pár dojmů.

Účast byla právě tak akorát, abychom se k jednomu velkému stolu všichni vešli. Přišli malí, velcí, tvořiví i zvědaví, řekla bych možná i odvážlivci. Vítaní byli všichni.

Připravila jsem dvě činnosti, ze kterých si účastníci mohli vybrat, pač šití není pro každého. První možnost totiž zahrnovala výrobu malého plstěného ptáčka, popřípadě jiného jednoduchého tvaru, což sebou neslo nutnost vzít do ruky jehlu a nit. Výrobky se používají jako dekorace a podrobný návod bude i zde k mání, ovšem až někdy v březnu. Co se mi líbí nejvíc je, že je opravdu každý ptáček jiný, protože kombinace barev a látek je ohromná.



Nebo si mohli účastníci vybrat výrobu papírových přáníček a procvičit si svoje tvořivé svaly. Jak málo stačí, aby bylo přání mnohem hezčí. Papír, lepidlo a nůžky. Některé techniky a tipy, které jsme používali, brzo najdete i zde. Proto vydržte do konce měsíce a nechejte se inspirovat těmito nápady.

Všechny přítomné šikulky a šikulové měli z našeho tvoření radost a tak to vypadá, že to session podobného typu nebyla poslední. Samozřejmě, že jakmile budu znát další nejbližší datum, najdete ho v příspěvcích. Podrobná galerie z večera je zde.



Jsem moc ráda za všechny, kdo přišli a za krásný večer, který jsem s vámi mohla strávit. Těším se někdy na shledanou.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Milá Renčo, na setkání jsem moc chtěla přijet, ale jelikož nejsem pojízdná autem a konalo se v nejzazším koutu Ostravy, který si dovedu představit :-), vzdala jsem to. Ani autobusem bych se tam takhle večer z Havířova dobře nedostala. Moc se ale těším alespoň na bzrké návody k tvorbě na Tvých stránkách! Jsi nesmírnou inspirací a doufám, že někdy se mi zadaří vytvořit si něco pod Tvým vedením :-)Ali