středa 2. ledna 2008

Dárky


Jak moc jste nadšení ze svých dárků?
Já absolutně.
A tento naprosto vede.
Kniha moderního designu MIDWEST MODERN od Amy Butler a sada projektů na šití SEW-IT-KIT od stejné autorky.

Fantasticky inspirativní.
Mám fakt skvělého muže. Ví, co mám ráda a rád mi to dopřává. Já tvořím krásno a on v tom krásnu bydlí se mnou a moc se mu to líbí.

A co dostal můj milý ode mne a o co se můžu podělit až teď?
Poslední revizi Nové Bible Kralické pěkně zabalenou do originálního šitého obalu. A kde je obrázek? No tak ten budu muset udělat. Aspoň je na co se těšit. :o)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.