neděle 25. listopadu 2007

Přáníčka

OK. Jak jste si už asi všimli, na portále MR právě běží soutěž v tvoření přáníček. Je to asi velmi přirozené, že v tuto dobu se přáníčky zaobírá kdekdo. A mne to neminulo. Už bych se i bývala přihlásila a něco tam poslala, ale nápady, které u mne zvítězily letos, se nezakládaly na grafice samotné, ačkoli ji moc ráda dělám, ale spíš použitím již hotových papírů, popřípadě papírů, které jsem si právě pomocí grafiky připravila.


Musím se přiznat, že letošní kolekce Vánočních materiálů z IKEA je mi prostě velkou inspirací. Jak je vidět, stačí jednoduché motivy a nápady se jen hrnou. A myslím, že je to dobře. Co vždycky očekávám od obchodu je dostatek zajímavého materiálu, který mi vytváří prostor na tvoření. A tak se stalo s již zmíněným Vánočním přáním, které jsem domů z IKEA přinesla. Moje etida na téma stříhání a lepení „slziček”, které mají tvar baňky, pokračuje. Využila jsem detaily, které jsem nedávno už aplikovala při výrobě jména. Plsť, korálky, zploštělé kaplíky apod. Stačilo velmi málo a vznikla moderní a vkusná, trochu retro Vánoční přání.

Žádné komentáře: