středa 10. října 2007

Obal na co chcete


ikdy jsem se nepovažovala za švadlenu a přesto mě poslední dobou šití uchvacuje a vymýšlím, co by se kde dalo zpracovat šitou formou. Mezi jednoduché tipy patří i šitý obal na knihu nebo poznámkový blok. Sama patřím mezi ty, kteří mají takové bloky po ruce stále, protože do nich potřebuji zaznamenávat různé věci. Ať jsou to zápisky ze zkoušek naší kapely, nápady na nové písničky nebo kresby, které později zpracovávám do počítačové grafiky. Abych se přiznala, mám ráda, když i obyčejný blok má svůj šmrnc a ačkoli se s každým rokem nabídka v obchodní síti rozšiřuje, málokdy najdu takový design, který mne fakt potěší. Proto je běžné, že desky bloků po jejich zakoupení přelepuji samolepící tapetou nebo látkou. Tentokrát mne napadlo, že když by byl obal z látky snímací, nemusím ho se starým blokem vyhazovat. Není to náročná věc, tak to zkuste také. Podrobný návod najdete na Moje rodina.






Žádné komentáře: